NOWE CZASOPISMO MUZYCZNE NA RYNKU
Dodane przez muzol dnia 27.09.2012
Rozpoczął się kolportaż pierwszego polskiego czasopisma branżowego dedykowanego branży muzycznej.Miesięcznik „Rynek Muzyczny” ma być w zamyśle twórców biznesowym spojrzeniem na ludzi i wydarzenia związane z polskim i nie tylko środowiskiem muzycznym.



Treść rozszerzona
Rozpoczął się kolportaż pierwszego polskiego czasopisma branżowego dedykowanego branży muzycznej.Miesięcznik „Rynek Muzyczny” ma być w zamyśle twórców biznesowym spojrzeniem na ludzi i wydarzenia związane z polskim i nie tylko środowiskiem muzycznym.




Zerowy, demonstracyjny numer czasopisma trafi w tym tygodniu do wybranej grupy przedstawicieli branży.
– To bardzo ważny dzień dla nas jako wydawcy i mam nadzieję, że również dla polskiej branży muzycznej – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny i właściciel agencji Iron
Media, wydawcy nowego czasopisma.

– Zerowym numerem „Rynku Muzycznego” chcemy przedstawić siebie oraz profil nowego czasopisma. Jego dalszy rozwój będzie w dużej mierze uzależniony od reakcji czytelników, w ręce których trafi, dlatego liczymy na kontakt z ich strony. Otrzymujemy mnóstwo zapytań dotyczących możliwości prenumerowania tytułu. Przypominam, że „Rynek Muzyczny” dostępny jest w bezpłatnej prenumeracie dla przedstawicieli branży. Osoby niezwiązane ze środowiskiem muzycznym mogą prenumerować miesięcznik odpłatnie. Wszystkich chętnych odsyłam do kontaktu poprzez e-mail press@ironmedia.com.pl – dodaje.

Numer zerowy, demonstracyjny „Rynku Muzycznego” trafi w bieżącym tygodniu do grupy kilku tysięcy przedstawicieli polskiej branży muzycznej: muzyków, menedżerów, dziennikarzy, agencji, firm, sklepów i klubów muzycznych oraz domów kultury.

Na jego łamach pojawią się m.in. wywiady: z Ryszardem `Peją` Andrzejewskim, Arturem Rawiczem czy Wolfgangiem Lücke, dyrektorem targów Musikmesse we Frankfurcie, raport na temat muzyki w sieci dra Patryka Gałuszki, autora książki „Biznes Muzyczny”, liczne komentarze przedstawicieli branży, artykuły, rynkowe oferty oraz aktualności. Wszystko w kontekście przedsiębiorczej strony polskiego rynku muzycznego.

– W branży muzycznej dostrzegamy ogromny potencjał. Choć można określić ją mianem w pełni rozwiniętej, to mimo wszystko potrzebna jest jej pewna systematyzacja, a przede wszystkim profesjonalny poziom dyskusji na temat przyszłości –
wyjaśnia Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy.

– Czasopismo nie ma zrewolucjonizować branży, lecz przyczynić się do jej ewolucji w zdrowy i zrównoważony sposób. Ma stanowić swoiste okno na muzyczny świat, w którym coraz częściej udaje się połączyć pasję z biznesem. Nie mamy jednak zamiaru kreować rzeczywistości, lecz w rzetelny i sprawny sposób oddawać jej realny kształt – dodaje.

„Rynek Muzyczny” to jedyne na polskim rynku wydawniczym czasopismo, które w formie bezpłatnej prenumeraty trafi do wszystkich osób, firm i instytucji z tzw. otoczenia biznesu, które biorą czynny udział w rozwoju branży muzycznej. Wydawcą tytułu jest Iron Media Publishing.

http://www.ironmedia.com.pl/

http://www.ironmedia.com.pl/czasopismo-rynek-muzyczny