JP ARTIST - NOWA SZANSA DLA POLSKICH ARTYSTÓW
Dodane przez muzol dnia 20.10.2014
24 października może być naprawdę znaczącą datą na polskiej scenie muzycznej, tego dnia w warszawskim Palladium odbędzie się JP Artist Festival. Dzień festiwalu to również premiera wytwórni JP ARTIST, nowej marki na polskim rynku fonograficznym.


Treść rozszerzona
24 października może być naprawdę znaczącą datą na polskiej scenie muzycznej, tego dnia w warszawskim Palladium odbędzie się JP Artist Festival. Dzień festiwalu to również premiera wytwórni JP ARTIST, nowej marki na polskim rynku fonograficznym.



''JP Artist Festival tworzymy z myślą o zespołach z całej Polski, z myślą o wszystkich zdolnych muzykach ale o polskiej publiczności'' – mówi Radek Kordowski, organizator festiwalu i prezes JP ARTIST.
''Od sześciu lat prowadzę kompleks sal muzycznych Hear Studio. Znam problemy, które dręczą młode zespoły. Przez sale prób Hear Studio w ciągu tych lat przewinęło się tysiące zdolnych zespołów. Większość z nich nie ma szans, aby przebić się dalej, grać dla szerokiej publiczności, wydawać płyty. Funkcjonujące w Polsce od lat firmy muzyczne realizują często cele zagranicznych artystów, blokując polskim wykonawcom drogę do kariery. W JP ARTIST chcemy to zmienić i pomóc polskim zespołom dotrzeć do słuchaczy nie tylko w kraju, ale i za granicą. Mamy pomysły, kontakty i ambicje, wiemy jak to zrobić'' – dodaje Kordowski, prezes JP Artist S.A.



Dla 16 zespołów, scena JP Artist Festival jest szansą na zaistnienie. Wykonawcy, którzy przeszli kwalifikacje, konkurować będą między sobą o nagrody pieniężne i nagrodę w postaci nagrania singla oraz koncertowo-studyjnego teledysku z Palladium i Hear Studio. Artyści będą oceniani przez jury pod przewodnictwem prezesa JP ARTIST. Pula nagród w wysokości ponad 12 000 zł zasili kieszenie laureatów konkursu. Wszyscy wykonawcy zagrają na jednej scenie z gwiazdami. Całe wydarzenie, zostanie zarejestrowane i wydane w formie DVD. Profesjonalne video koncertowe ma za zadanie zapewnienie zespołom profesjonalnego portfolio koncertowego.

„Rock This Game” – to hasło, które definiuje podejście wytwórni JP ARTIST do rynku muzycznego. Firma ma wielkie ambicje na zrobienie zamieszania w przemyśle fonograficznym. Żadna inna firma muzyczna nie organizuje w Polsce festiwali, podczas których zespołu mogą zaprezentować własny repertuar i podpisać kontrakt. Zespoły, które chcą rozwijać swoją drogę kariery muzycznej aby zaistnieć, są skazane wyłącznie na telewizyjne Talent Show. Wytwórnia JP ARTIST chce to zmienić.

http://www.warholstudio.com/