facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 8

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Wczoraj swoją premierę miał album projektu KUDELSKI. „Call The Distant” to album o wyjątkowym, międzynarodowym rodowodzie. W pracach nad płytą wzięli udział artyści, muzycy i inżynierowie dźwięku pochodzący z Polski, Hiszpanii, Kuby, Wielkiej Brytanii i USA.

Nagrania prowadzone były w Polsce oraz USA, jednak główną ich część, z towarzyszeniem symfoników Palma de Mallorca ,zrealizowano na Majorce, stolicy archipelagu Balearów. „Call The Distant” jest próbą stworzenia muzyczno-lirycznej opowieści o kondycji współczesnego świata, dręczących go niepokojach, nawiedzających upiorach przeszłości i przyszłości. Polegając na własnej intuicji oraz emocjach artyści budują alegoryczną opowieść o indywidualnych oraz zbiorowych traumach, lękach i nadziejach.

„Call the Distant” to projekt, w którym motywy i nastrojowość muzyki klasycznej, filmowej i progresywnej spotykają się z latynoskim groovem, harmoniami i brzmieniami Bliskiego Wschodu oraz momentami, z niemal rockową dynamiką. Partie fortepianu, miejscami klasyczne a miejscami awangardowe, doprawione zostały odrobiną psychodelii i nokturnalnej oleistości spod znaku Nicka Cave’a a nawet - domieszką soulu czy jazzu.

Za każdy element dźwiękowej faktury albumu odpowiadają najwyższej próby muzycy i artyści, reprezentujący różne style i tradycje. Wśród nich takie postaci jak: Sheela Gathright, soulowa wokalistka pochodząca z Nowego Jorku, kubańska perkusistka Nailé Sosa Aragón, Miquel Brunet - pianista i jedna z najwybitniejszych współczesnych osobowości muzycznych Balearów, saksofonista Marcos Monge, skrzypek Enrique Barrenengoa, filharmonicy Palma de Mallorca, aż po godną reprezentację Polaków w postaci Agi Derlak, wybitnej pianistki jazzowej młodego pokolenia, rodzimego specjalisty od instrumentów orientalnych - Tomasza „Ragaboya” Osieckiego oraz znanego multiinstrumentalisty - Macieja Caputy.

Pomysłodawcami projektu są autor muzyki Tomasz Kudelski oraz producent Jacek Szabrański.

Tomasz Kudelski (rocznik 1976) – kompozytor, perkusista związany od początku z warszawskim zespołem Love De Vice, z którym nagrał dotychczas 3 albumy studyjne oraz jedno wydawnictwo koncertowe.

Jacek Szabrański (rocznik 1979) - producent muzyczny, aranżer, kompozytor i songwriter. Współzałożyciel i wieloletni członek zespołu The Car Is On Fire (nagroda Fryderyk 2006 za najlepszy album muzyki niezależnej), założyciel zespołu Nerwowe Wakacje oraz współtwórca kolektywu muzycznego No Cześć. Kompozytor muzyki do spektakli teatralnych. Współzałożyciel oficyny wydawniczej Wytwórnia Krajowa. Właściciel, inżynier dźwięku i realizator miksów w Latające Studio.

Jak doszło do spotkania twórców? Jak to się zaczęło? Skąd inspiracja…

''Znamy się w zasadzie od urodzenia. Oddziaływaliśmy na siebie muzycznie, chociaż wywodziliśmy się z zupełnie innych tradycji muzycznych. Po raz pierwszy współpracowaliśmy dopiero przy płycie Love De Vice „Pills”. Intymność, delikatność a zarazem otwartość Jacka na różne style muzyczne okazała się olbrzymią wartością. Biorąc pod uwagę naszą współpracę i wspólne muzyczne doświadczenia, dotarcie się przy tym projekcie przyszło stosunkowo łatwo. Choć logistycznie to był bardzo złożony projekt, realizowany czasami prawie równocześnie w kilku lokalizacjach. Album powstawał powoli, bez pośpiechu i jest z jednej strony przemyślany i dopracowany, ale jednocześnie ta stosunkowo luźna formuła utworów pozwalała zachować sporo instrumentalnej improwizacji, która została wykorzystana przez towarzyszących nam instrumentalistów.''

KUDELSKI „CALL THE DISTANT”

1.Academy of Fear
2.Nobody Wins
3.Santa Catalina
4.S.A.D
5.The Night (Out of the Shadows)
6.Road to Oriént
7.Black Keys
8.Academy of Fear (reprise)

Kompozytor: Tomasz Kudelski
Producent: Jacek Szabrański
Aranżacje: Jacek Szabrański i Tomasz Kudelski
Aga Derlak –aranżacja Santa Catalina (dodatkowa aranżacja w the Night)
Maciej Caputa – aranżacja fortepian instrumenty klawiszowe oraz smyczkowe (Road to Oriént, Black Keys)

Śpiew: Sheela Gathright (Nobody Wins), Jacek Szabrański (Academy of Fear, S.A.D),
Słowa: Rebecca Lindon & Jacek Szabrański – Nobody Wins, Jacek Szabrański – S.A.D, Tomasz Kudelski - Academy of Fear

Muzycy:
Jacek Szabrański – gitara, bas, pianino, FX programowanie, instrumenty klawiszowe i perkusyjne.
Miquel Brunet – fortepian (Academy of Fear, Nobody Wins, S.A.D, Black Keys)
Nailé Sosa Aragón – instrumenty perkusyjne (Academy of Fear, S.A.D, the Night, Road to Oriént, Black Keys)
Aga Derlak – fortepian i instrumenty klawiszowe (Santa Catalina, the Night)
Maciej Caputa – pianino, hammond, instrumenty klawiszowe (Road to Oriént, Black Keys)
Marcos Monge –saksofon tenorowy, klarnet basowy (S.A.D, Black Keys)
Enrique “Kiko” Barrenengoa – skrzypce solo (Road to Oriént)
Tomasz “Ragaboy” Osiecki - Dilruba, Sitar (Road to Oriént)
Tomasz Kudelski - Ukulele (The Night, Road to Oriént, Black Keys), Tabla, dodatkowe pianino oraz instrumenty klawiszowe (the Night)

Sekcja Smyczkowa:
Eduard Riera – pierwsze skrzypce
Margalida Villalonga Noceras – drugie skrzypce
Xisca Mati - wiola
Miquela Gaya – wiolonczela
Wojtek Sobolewski – kontrabas

''Black Keys'' inkorporuje fragment wiersza „Afterwards” autorstwa Thomasa Hardy’ego w wykonaniu Jeremy’ego Ironsa podczas koncertu zatytułowanego „Celebrating Jon Lord” w Royal Albert Hall, w dniu 4 kwietnia 2014 r.

Nagrania:
ONA Edicions Musicals, Bunyola, Majorka - Miquel Brunet
Latające Studio Warszawa, Polska / Bunyola, Majorka - Jacek Szabrański
Fireplace Sound, Warszawa/Jadamowo, Polska - Piotr “Fire” Iwańczuk

Edycja oraz premix Piotr “Fire” Iwańczuk - Fireplace Sound

Mix - Andrzej Rewak, Rewak Studio

Mastering - Magdalena Piotrowska Hear Candy Mastering

projekt graficzny okładki Jakub Kępny
Zdjęcia Zuzanna Szamocka – Švec
Dodatkowe zdjęcia Łukasz Kaugan

Więcej o projekcie:

https://www.facebook.com/tomek.kudelski

https://www.youtube.com/channel/UCFNfmc9sdDu57-kI4tPikVQ
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?